dagen innan

Ojoj så mycket det pirrar i magen.

Linus är så nervös så att han inte ens kan sätta sig ner, han vankar av och an i lägenheten och glömmer hela tiden vad det är han håller på med. " Nu kan vi inte gå och handla tillsamans på mycket längeee" säger han och ler stort och avbryter sedan mitt skrivande med att fråga vilket rengöringsmedel vi skall använda om det sker en olycka :)

Det är konstigt men jag är inte alls så nervös som jag trodde att jag skulle vara, kanske för att jag gått och laddat på det här i över ett år, eller nej... ett helt liv har jag väntat och förberett mig för morgondagen...dagen då jag skall hämta hem min alldeles egen hund... min vår PRINSEN.

Mamma och Pappa åkte i morse och var riktigt besvikna för att de inte kunde följa med och hämta honom. Men Ia, uppfödaren, jobbade idag så det kunde bara ske imorgon. De har varit riktigt snälla och mamma har storshoppat till oss ( jag linus och prinsen) på både Ikea och Ica Maxi, kylen har proppfull med andra ord.

Nu skall jag snart gå och lägga mig och försöka sova ( om jag kan) jag är grymt trött och jag och linus har kämpat hela dagen med att packa upp nya grejor från föräldrarhemmet, satt ihop bokhyllor och valpsäkrat med galler. Vårt hem är numera helt valpanpassat.

so long!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Lotta! Nu har ni nog en liten söt valp som springer runt hemma. Hoppas allt går bra och att ni har det fint, kram!

2007-07-16 @ 20:50:25
URL: http://vergeetmijniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0