På väg in i framtiden

Jag har länge försökt hålla mig ifrån detta bloggande, vägrat läsa någon endaste blogg och verkligen helt satt mig emot att starta en egen.... Men förr eller senare, i detta fall senare, kommer framtiden eller nuet ifatt en och man börjar känna sig som en riktig gammal tant. Att jag dessutom upptäckt rynkor vid mina annars unga ögon tillsammans med en vetskap om att jag inte kan dricka som jag kunde tidigare, gör inte saken bättre. SÅ, gott folk, världen, jorden, cyberspace- här är jag!!

Min kära sambo är också med mig ( fast han inte vet det ännu) tillsammans med vår snart leveransklara valp AKA Corken. Vad bloggen skall handla om kan enbart framtiden utvisa.

Så tack så mycket för det fina välkomnandet ( hade kanske väntat mig applåder och snacks, men tystnad går bra) och välkommen hit läsare- vem du än är.

image2

Kommentarer
Postat av: camilla

gött mos lotta! jag kommer vara en trogen läsare av denna fantastiska blogg. party hard ikväll! puss

2007-07-07 @ 11:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0