Ensamhet eller frihet?


var det så länge sen?

Idag har jag:

- tagit avsked av Linus och Prinsen
- lyssnat på "windowlicker" ( aphex twin) på repat tusentals gånger
- sorterat cd-skivor ( jo, jag har och använder fortfarnde denna ntikvitet)
- städat med citek ( jag älskar när det fräter ljudligt)
- Varit sentimental ( läst gamla dagböcker och lyssnat på ett inspelat medelande från Henrik julen 2001, då vi fortfarnde var kära, men jisses vad pretto vi var)
- kollat på "alla vi barn i bullerbyn"
- ätit paj som blev över från midsommarforandet
- tvättat och bytt lakan
-duchat
- kommit ihåg att jag älskar radiohead
- tänkt på gymnasietiden (alltså varit sentimental igen)

och nu väntar jag på cissi..........

Kommentarer
Postat av: Malin

Å! Citek!

Citek kräver nästan en hyllningslåt. Jag ska fila på en så ska vi sjunga den sista dagen vi jobbar. Det ska få bli vår teamsong:) Alla team behöver en sång... såklart.

2008-06-23 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0