Jag vill sova



Jag är så sjuuuukt trött. Det är stressigare än stressigast på jobbet. Jag skall  dessutom jobba elva dagar i sträck och är nu på sjätte dagen vilket verkligen märks i kroppen. Hujedamig. Igår efter jobbet bjöd dock chefen på go cart åkning vilket var helt fantastiskt kul, jag var dock sämst och fick ett tröspris :( Efter det käkade vi middag hemma hos bossen, som bjöd på en riktig feast. Där testade vi även på att köra radiostyrd helikopter en present hade hade fått av oss som jobbar i födelsedagspresent dagen innan. Sedan sköt vi kolsyrepistol och där var jag bannnemig inte sämst!! Jag sköt faktiskt bäst av alla i gänget till allas och min egen stora forvårning. Så jag fick min revansh, ha ha . idag var det dock riktigt segt att jobba och de fyra sista dagarna innan midsommar lär ju inte bli bättre.. puh, nu skall jag dock käka glass och kolla på film...och sedan blir det sängen. bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0