"Det här är sista gången som Camilla kommer hit"- sa Linus och log

image93
Vilken perfektion, vilket fantastiskt avslut, och så är det min namnsdag och allt. Nu skall ni får höra lite meningslöst nonsens om min underbara helg. Flytet som jag talar om började i torsdags, eller nja redan innan det faktiskt, redan för tre veckor sedan när det fantastiska vädret som varit började, det var nog då som det började. Men tillbaka ti ll i torsdags, det var då äntligen eller skall jag säga fruktansvärtligen dags för mig att ha besök av min examinator som skulle komma för att titta på när jag höll lektion. I flera dagar hade jag varit nervös, med magknip yrsel och surrande bin i magen, för inte var det söta små fjärilar i min mage inte, det var baske mig surrandes elaka bin. Men såklart så gick det helt fantastiskt, jag fick så mycket beröm att jag knappt visste vad jag skulle ta vägen och mina söta underbara sjuor var underbarast, så de där bina hade knappast behövt bygga bo i min mage.

I fredags var det då firandes med lite grill hos Malin på Göteborgs-taket, och Prinsen gjorde fin succé, trots att han tyckte det var läskigt med höjden. Det var även väldans skönt att få träffa lite normalt folk för en gångs skull, då jag tröttnat en del på att umgås med 14-åringar hela dagarna. På göteborgstaket höll dessutom Gute-Camilla för underhållningen och Malin för maten- så det kunde ju inte bli annat än en strålande kväll.

image88

Så i lördags kom min älskade Camilla på besök, ni kan läsa om hennes blogg om ni är intresserade, hon är väldans lattjo kan jag upplysa er om. Camilla och jag och Limpan hade i alla fall en fin fin lördagskväll med Boccia ( tänkt italiano-uttal) och jäkligt kassa grillar som inte ville vad de skulle. Mat blev det i alla fall och sedan film, världens underbaraste Napoleon Dynamite, jag säger bara "YESSS".

image89

image91

I söndags var det sedan återigen flyt med 25 Cº + , solsken och en underbar brunch på Gbg?s, sedan blev det fete-shopping där jag hann handla 10 plagg på mindre än två timmar, aj vad min plånbok har anorexia nu. Kläderna var dock super fina och det blev bland annat en rosa, japansk, baseballjacka samt två stycken 80-inspirerande bikinis som Linus var ?skeptisk? emot. Nåja han vänjer sig väl. På kvällen regnade det ett underbart sommarregn så vi slapp slåss mot en ny uppsättning ICA-grillar och åt "himma luad" thai-mat inne istället.

image90

Och så har vi då idag, den tolfte maj, då världens vackraste namn har namnsdag, grattis mamma, grattis Lotta Fredriksson. Tack de som mindes mig. Idag blev det som tur var ingen shopping, men en tur till min lånebebis Bonsai samt ärenden på stan som bestod av att ta en massa bilder på en röd älg samt att fika med Malin. Så som ni märker gott foll. Just nu är livet oförskämt bra, och så är det ju också min favorit årstid, den mellan hägg och syrén....

Kommentarer
Postat av: camilla

det vart fan wunderbar att vara hos dej! vädret i skellefte är riktigt jävla kasst! det snöar liksom.. kul! ett jävla kolikbarn höll oss dessutom vakna halva natten på tåget. men nu ska jag inte klaga, jag har fina minnen från helgen som gått! puss

2008-05-13 @ 16:24:37
Postat av: Tusse bror

Glädjer mig Chabbe att allt går bra för dig! Det är du värd! Ses snart! KRAM

2008-05-15 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0