HAPPY B-DAY!

image100

Idag fylller vår lilla skrutt ett år! Kan man tänka sig att vår lilla parvel hunnit bli ett, det är så att man blir gråtfärdig. Födelsedagen har firats delvis med födelsedagskalas hemma hos Lena, Erik och Joel som äger Prinsens brossa Mango. Även Ia var till vår stora gjädje där med hela sitt hundgäng. Sammanlagt var det fem corgiasar och två andra hundar på kalaset, tillsamans med fyra tioåringar, det var kort och gott ett kontrollerat kaos som var trevligare än man kan tro att besöka :) Prinsen har fortfarnde minst, men dock snabbast av corgisgänget- det ni!

image95
Så här trött är man när man vatt på kalas

Idag firade vi dock återigen, men bara i familjen ;) Prinsen fick en blodkorvstårta som var mycket populär, det kan jag lova :) Nu skall jag sova och det skall nog Prinsen också och drömma sött om sitt första människoår.

image96image97
Snälla Husse får jag äta tårtan nu?


image98image99

VARSÅGOD!

Kommentarer
Postat av: camilla

hipp hipp hurra för prinsen! vilken härlig födelsedag han verkar ha haft, blivit behandlad som en riktig prins! inte visste jag att du hade japanska skills förresten?!

2008-05-20 @ 22:59:56
Postat av: Irene

Hej Prinsen!!!
Hoppas att tårtan smakade bra och att du fick en bra dag men det såg så ut.

2008-05-21 @ 12:20:02
Postat av: Suzie

Vilken sötnos. Grattis i efterskott till er lille Prins!

2008-05-24 @ 20:37:35
URL: http://suziejones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0