Aprilkrönika

April har varit en toppen månad för Prinsen men även för mig. Äntligen kom den efterlängtade våren och vi har varit ute mer än någonsin nu när snön och isen äntligen försvunnit.

Vi har exempelvis invigt agilitybanan som äntligen är öppen igen och Prinsen tyckte det var lika kul som alltid.


Sen var det ju dags för årets första grillning, och prinsen tog givetvis den kungliga platsen i brassestolen!



Får någon vecka sedan kom också det nya halsbandet, här sitter han modell med taxarna som också fått nya halsband.... visst blev dem fina???



Det roligaste för Prinsen i april är nog corgin Wille som äntligen blivit en del av Prinsens flock. Igår passade vi honom i några timmar och Prinsen och Wille är numera som bröder. Kolla bara in bilderna nedan :)





Nu är det slut för denna månads bildkadakav... nu ska jag gå och sova. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Ritha från Ekhammar

Inte vet jag om detta är rätt sätt att komma i kontakt med Prinsen men matte försöker i alla fall! Kul att ni fått en ny kompis i Flogsta. I Ekhammar, Åkersberga är det ont om Corgisar här finn bara Doris. Men vecka 22 kommer jag att vara i Flogsta och då vill lillhusse att vi kunde träffas och ha lite corgirace! Går det ? telefonnumret till honom är:515162. Tur att matte är bättre på att skriva än jag! Kullsyster Ritha

2009-05-19 @ 12:26:43
URL: http://corken.blogg.se/
Postat av: maja

När kommer majkrönikan då? :D

2009-06-03 @ 10:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0