HemmaBäst



Hellooo, Bara så ni vet så har jag fortfarnde inte lämnat Twilight-landet. Är inne på sista boken nu och hujedamej så spännande det är.

Nu ska jag dock berätta om något annat, jag dubbelbloggar nämligen numera! Min andra blogg heter "HemmaBäst" och är en inredningsblogg där jag skriver om- just det ! : inredning. Den ligger på wehega.com som är ett community för oss som är galna i inredning. Gå in och kolla vetja.

På tal om najsa sajter, kolla in Etsy.com. Där har jag precis beställt ett asfint halsband till prinsen! Det är samma som denna lilla söta Fralla har, fast i andra färger. Det kommer om några veckor så då lovar jag att lägga upp bilder.



Etsy.com är för övrigt en sajt där människor världen över kan sälja handgjorda grejor....riktigt fint faktiskt. Man kan söka både på saker som "pillows" eller bara ord som "owl", då alla grejor med ugglor på kommer upp. Så fint så.

Nä nu ska jag sluta göra reklam för mig själv och sajter jag gillar... ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Maja

Nu har jag kikat på din andra blogg, får se till att läsa båda i fortsättningen antar jag ;) här får du adressen till min!

2009-04-05 @ 00:15:48
URL: http://www.nyxisme.blogspot.com
Postat av: Malin och Kajsa

Världens kanske snyggaste halsband! Kulor eller ej.. Prinsen blir lätt läckrast i Flogsta. Här sitter jag i soffan med en pipande tratthund, Kajsa hälsa att hon för tillfället inte är så nöjd med sin matte som lämnade henne till vetten idag för en kastrering... ont får man och hög på morfin blir man... jäkla människor!

2009-04-14 @ 20:45:22
Postat av: Malin och Kajsa

Med eller utan kulor kommer Prinsen lätt bli läckrast i Flogsta med det där snygga halsbandet!

Kajsa hälsar att i´hon i dagsläget intealls är nöjd med sin matte och husse som har låtit operera bort hela kvinnligheten för henne... Hon ligger här i soffan med tratt och piper. Finns det något som kallas Vård Av Hund?

Luncha snart?

Kram från flocken på Klockargatan

2009-04-15 @ 08:15:27
Postat av: Malin och Kajsa

Haha!

Trodde inte min kommentar kom med igår:)



Nåväl... så mycket gillar vi er!

2009-04-15 @ 08:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0