Glad dag alla mina hjärtan!



Precis som så många andra har jag aldrig varit mycket för denna numera komersiella helg som bara får världens singlar att känna sig som om de står utanför samhället, skitdumt med andra ord. Dessutom dog min kära farfar Lennart på alla hjärtans dag, så nä,  denna dag har aldrig varit mycket för mig.

Men så tänkte jag att denna dag kanske inte e så dum ändå. Det handlar ju om kärlek, och det är ju så mycket mer än att ha en pojkvän/flickvän (lätt för mig att säga iofs). Vi är ju förvånadsvärt dåliga på att visa kärlek och uppskattning till dom som vi bryr oss om.  Så till alla er där ute som jag älskar (ni vet vem ni är). Jag önskar er en fantastisk dag! Och glöm inte vad ni betyder för mig.

Nu ska jag käka geléhjärtan en stund innan jag sticker till jobbet. Och solen skiner ute, ja det är en fantastisk dag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0