Sjukgymnastik

Jag lovade att jag skulle ta lite bilder, visst gjorde jag? Här kommer iallafall lite bilder från Prinsens vattentrask i måndags. Även denna gång lyckades han charma personalen. Han började med att gå in i tanken helt utan att vi sa till honom, sen stod han bara där och väntade på att få godis. Den stackaren fick vänta tills tanken var vattenfylld och rullbandet börjat gå, jobbigt värre tyckte Prinsen!


Var e mitt godis??


Ge mig godis! NU!



SNÄLLA????


Vad ska man behöva göra för lite frolic va?



Efteråt tyckte Prinsen dock det var najs att bli torkad och fönad av Kjerstin med den stora hårtorken som ser ut som en damsugare.


Kommentarer
Postat av: camilla

vilka söta bilder! han är för söt er lilla prins. jag måste passa på att skicka det här klippet till dej ( http://www.youtube.com/watch?v=foH4eTovuZU&feature=player_embedded ). Det är en dansk som driver med natural horsemanship. Kom och tänka på dej o Prinsen när jag såg det =) puss

2010-02-15 @ 10:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0