Varmkorv-boogie

Fyhelvete för att äga fyra hundar. Två är inte särskilt jobbigt men fyra hundar är helt enkelt två för mycket. Som ni vet har vi ju min kompis två dvärgtaxar som vi passar för jämnan och där min kompis passar våra hundar också för den delen. I flogsta har jag på grund av detta länge varit känd som (den galna) hundkvinnan, det ser sjukt roligt ut ( och jobbigt är det) när jag kommer med dessa fyra korvar (två stora och två små) på rad. Ofta brukar jag bara tycka det e kul, även om jag undviker att gå ut med dem alla på en gång.

The gang: "Vi ser oskyldiga ut men det är vi inte"


"särskilt inte på promenaderna där vi går åt alla håll för att retas"




Men denna gång är det inte några enstaka timmar som jag har det på detta vis. Min vän är borta hela tre dagar (!) vilket gör min lägenhet till värsta hunddagiset och promenaderna till ett rent helvete. Nä, denna gång är varmkorv-boogie inte min melodi.


Kommentarer
Postat av: Schamme

din stackare! men det måste vara en rolig syn...



kom förresten att tänka på dej när jag såg den här trailern http://www.youtube.com/watch?v=FaS37E3gKOU

jag började nästan gråta, jag är ju så blödig för sånna här historier. men det är säkert en fin film :)

2010-01-14 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0