Början till farväl

Sista dan på jobbet idag. Jag är trött på Citek och jobbiga föräldrar, jag längtar efter sommarlov och en ny lägenhet med tvättmaskin och riktigt kök. Men tjejerna... nej, fan, det hugger i mitt hjärta när jag tänker på mina kära som har blivit min familj här. KLV var här ikväll (minus en person på västkusten och en annan som inte är medlem längre). Det var så underbart som det alltid är med dem, det var snack, skratt, gråt, te och promenad. Fan vad jag älskar dem. Och så de andra här i stan som jag tagit farväl av de senaste dagarna.... de som jag hade velat ge mer tid, som jag hade velat lära känna bättre, som e så underbara och fina. Men nu e tiden ute och den enda kvar är min kära C som jag inte ska ta farväl äv riktigt än.

Det kommer verkligen svida i hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0